Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Balen, België van Hanne Weckx - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij! - Reisverslag uit Balen, België van Hanne Weckx - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij!

Door: hanneweckx

Blijf op de hoogte en volg Hanne

13 Januari 2014 | België, Balen

Binnenkort is het zover. Nog 18 keer slapen en dan zal ik richting zuiden vertrekken! Voor een dikke vier maanden zal ik in dr Congo wonen, leven en werken! Meer bepaald zal ik verblijven in Lubumbashi, dit is een grote stad (de op Kinshasa na grootste stad van dr congo) helemaal in het Zuiden, tegen de grens van Zambia.

Ik ga stage lopen bij een organisatie die werkt met kwetsbare vrouwen. Wat ik daar juist moet doen is voor mij evenveel een vraag als voor jullie. Ik weet wel dat de organisatie rond bepaalde thema's werkt zoals vrouwenrechten, vrede, democratie,.. en dat ik waarschijnlijk binnen een thema zal werken.

Als de internetverbinding wat mee zit en ik er goesting in heb, zal ik hier wat ervaringen met jullie delen :) Maar nu eerst nog examens en genieten van de laatste momenten in Balen!

  • 14 Januari 2014 - 18:59

    Papa:

    Hanne,

    Veel succes daar ginder. Het ga je daar goed gaan, dat weet ik zeker. Het is wel de bedoeling om geregeld contact te hebben met jou. Elke middag wil ik wel eens iets sturen via mail van het werk. Zal wel niet altijd lukken.

    Doe da goed.

  • 25 Januari 2014 - 13:17

    Anouk Hellings:

    Hannnneee !

    Ik wens je al veel succes en ik hoop dat je evenveel plezier gaat hebben in Congo als ik in Estland. We zullen tussendoor ne keer Skypen (afhankelijk van de internetverbinding)

    Spannend..

    Ma gij gaat dat zeker goed doen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanne

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 14782

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 08 Juni 2014

RD Congo

Landen bezocht: